onsdag 18. mars 2009

Dagen

Dagen:
- Fysio med mine første "armhevinger" på et halvår. (Hermetegn fordi det knapt kan kalles armhevinger - det var ganske langt fra sånne man gjør i gymmen, for å si det sånn)
- Elkjøp for å kjøpe voksenfryser. 210 liter! Det er noe annet enn to hyller i et kombiskap, det. Og ny, da. Ny, diger fryser som holder i tusen år. 10-40 år i hvert fall. Som sagt, voksenfryser.
- Moralsk støtte for tatovert venninne. Selv om hun nok ville klart seg veldig fint uten, også:P Jeg vil også ha! Men vilja er ikke helt nok, i hvert fall ikke når man mangler både motiv og penger.

Når er man voksen, egentlig? "Når man føler seg voksen" er visst ikke godt nok svar for meg. Når man har blitt student? Når man er ferdig utdanna? Når man får barn? Når man forlover seg, gifter seg, blir samboer? Når man runder 20? 25? 30? Når man har kjøpt voksenfryser, kanskje?

7 kommentarer:

  1. Jeg tror man er voksen når man gjør mest voksenting framfor andre ting.. Kanskje? :p

    SvarSlett
  2. Neeei, man er voksen når man innser at man er barnslig ;) Voksenfryser høres gøy ut, jeg vil også ha! Kan bytte ut spisebordet med en voksenfryser kanskje....:P

    SvarSlett
  3. Gode svar, synes jeg:)

    Og Sandra, legg en duk over voksenfrysern, så har du både bord og fryser?:P

    SvarSlett
  4. så fin blogg du har :) jeg har begynt å føle meg voksen, og jeg liker det ikke.. tror det har noe med første ordentlige jobb å gjøre. og så har jeg begynt å bli redd for at det er slutt på moroa, men det er det jo ikke! jeg tror man blir ordentlig voksen når hus og barn og stasjonsvogn er i boks. så da er det forhåpentligvis mange år til :)

    SvarSlett
  5. Koselig at du er innom, Ingrid:)

    Kanskje man er voksen når man ikke lenger er like redd for å bli voksen? Eller når det føles OK å kalle seg selv voksen?

    SvarSlett
  6. morsom post, og gratulerer med voksenfryser. Vel, jeg føler meg noen ganger veldig voksen, og noen ganger veldig ikke-voksen, så det spørs veldig på meg egentlig :P

    SvarSlett
  7. "Kanskje man er voksen når man ikke lenger er like redd for å bli voksen?" Velger å høre på deg! Yes, da er jeg ikke voksen enda :) hehe.

    SvarSlett