torsdag 26. februar 2009

Vårdrømming

Jeg gleder meg til våren igjen, jeg. Jeg gleder meg til å kjenne sola varme den bare halsen min. Jeg gleder meg til å se søte, små blomster blomstre. Jeg gleder meg til grønne trær. Jeg gleder meg til å kjenne grus under føttene. Jeg gleder meg til å sitte på verandaen vår for første gang. Jeg gleder meg til å få bittelitt farge i ansiktet. Jeg gleder meg til å høre fugler. Jeg gleder meg til å bli bra igjen, for det har jeg tenkt å blir i løpet av denne våren. Jeg gleder meg til å synge. Jeg gleder meg til å kjenne egentlig-litt-for-kaldt vann mellom tærne. Og nesten aller mest gleder jeg meg til å ta på Converse-skoa for første gang i år, for ah, som jeg savner følelsen av dem.

3 kommentarer:

  1. Fin ny side design ting :)
    Og fint innlegg :) Noen ganger så æ dæ nesten sånn at en kan gå mæ converse her for dæ æ bart, men e har bestemt me for å vente tell etter påske for virkelig å kunne nyte dæ!

    SvarSlett
  2. Så koselig post! Og så fin bloggen din ble :)

    Jeg savner våren noe grusomt nå asså! ;)

    SvarSlett
  3. Så flott bloggen din er blitt! Stum av beundring

    SvarSlett