torsdag 26. februar 2009

Hurra for html-Ane!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si det... Men nå sier jeg det visst allikevel. Se så fin bloggen min har blitt! Oioi!

Jeg er pittelitt stolt, etter å ha rota rundt i html-kodene for å få til bakgrunnen. Jeg skal absolutt ikke skryte på meg å kunne html, ikke i det hele tatt, men jammen fikk jeg det til allikevel. Bakgrunnsbildet tok jeg i en park i København i fjor høst, og bildet på toppen er av meg (pluss snill tandem-mann, fly og sol) høyt oppe i lufta i fjor sommer. Ganske raskt på vei nedover, til og med. Det gikk bra, det er helt sant. Og så har jeg selvfølgelig lekt litt med bildene, da.

Hurra!

Bakgrunnsbildet riktig vei, og uten blogg oppå:

Et annet bilde av de fine trærne i den fine parken, som fikk samme behandlig som det bildet over:

3 kommentarer:

  1. Så flink du er. :) Dette var fint. :D

    SvarSlett
  2. Hihi, takk begge to!

    Jeg føler jeg må spesifisere at det kun var bakgrunnsbildet jeg rota i html-kodene for å få til, resten er så standard-mal atte:P

    SvarSlett