lørdag 7. februar 2009

Flytte-fun facts:

- Vi har tjueåtte krus i skapet
- Vi har mellom 450 og 500 CD'er til sammen
- Vi har foreløpig pakka ti bananesker + noen andre esker
- Vi har åtte tomme bananesker og ti søppelsekker til rådighet, og håper det bør være nok
- Vi har kasta en hel sånn blå Ikea-pose full av gamle papirer
- Innholdet i bokhylla krevde fire bananesker
- Den nye leiligheten i Lillehammer er 75% større enn den vi har nå

Pluss en som ikke har med flytting å gjøre:
- I går lagde jeg to kilo pommes frites og en kilo kjøttboller til oss og gutta på besøk. Tre kilo middag. Jessda:D

5 kommentarer:

  1. SHIIIT! har døkk funni ut no om lastebil el evt å døkk ska gjør? du må komma mæ flere oppdateringer

    nam nå vart e sulten

    SvarSlett
  2. Begge fedrene våre kommer oppover hver sin tur med hver sin bil og store tilhenger, hurra:) Første lass søndag, og andre lass med meg mandag.

    SvarSlett
  3. Morsomme flytte-fakta ;)

    Noe som minner meg på at jeg også har lyst til å flytte snart :P

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg masse på dine vegne, Ane:) Men i motsetning til Myrte vil jeg ikke flytte :P

    SvarSlett
  5. Utrolig hva man finner ut i flyttestyret ;) Lykke til nok en gang med flyttinga :)

    SvarSlett