søndag 28. desember 2008

Det er jul. Romjul. Det er da jeg får julestemning, merker jeg. Mmmm...

Jeg har en fin kjæreste. Og så vil jeg på ferie snart. Det er bare knappe to måneder siden jeg var i København, men jeg er visst ganske rastløs. En litt lang helgetur til en eller annen fin by skal nok gjøre jobben, tror jeg. Det hadde vært godt vel! Eller kanskje noe annet morsomt, som et strikkhopp eller noe, hadde hjulpet litt på rastløsheten for ei stund?

Til alle som ikke har oppdaget PostSecret enda: http://postsecret.blogspot.com/

5 kommentarer:

  1. Her har jeg ikke vært inne så mange ganger, gitt! Men fra nå av skal jeg det, for jeg blir glad av å lese sånne korte, fine, takknemlige, informative, stikkordsform-innlegg som du skriver:) Ane er flink til å glede seg og sette pris på ting, og Ane gjør andre glade<3

    SvarSlett
  2. Hehe.. Jeg føler meg ganske så rastløs selv. Har allerede spurt samboeren om vi ikke kan reise på hytta en helg nå etter jula, så det blir vel hyttetur :) Det blir kos:)

    SvarSlett
  3. Søt post! :)

    Romjula er kos! Skal på minst to (helst tre) utenlandsturer til neste år, så da bør jeg minste reisesuget litt :P Håper du får kurert rastløsheten din også ;)

    SvarSlett
  4. Dere er så søte<3

    Siljemin: Oi, du har lagd bruker og greier! Da må du jo nesten begynne å blogge? Jaaa!

    Reidun Beate:
    Skjønner deg godt. Alt annet enn hverdan hjelper på altså, selv om hyttetur og slikt ikke er supereksotisk:)

    Monica:
    Hældiggriiis!;D Blir man så rik av å jobbe på Kiwi altså?:P

    SvarSlett