tirsdag 9. desember 2008

15, 10, 6.

15 dager til julaften.
10 dager til jeg er hjemme hos den fine familien min.
6 dager til jeg er ferdig med eksamen, og har juuleferie.

... Det kan jeg vel tåle;D

Har tre hele dager etter eksamen før jeg skal hjem. Da skal jeg kose meg da! Planen er julemusikk, gaveinnpakking, pakke litt mens jeg danser rundt i leiligheten og synger med på julemusikken, spise graut sammen med kjæresten min, lære å skrelle klementiner pent og helt og i spiral, drikke gløgg, spise pepperkaker og endelig se Led Zeppelin-DVD'en jeg kjøpte for alt for lenge sia. Tre gode dager, tror jeg. Før den tid har jeg fire øve-dager og en fridag (har jeg bestemt), og eksamen. Tadaa. Og plutselig, etter alle disse dagene, får jeg se de kjære søte, tøffe, store småbrødrene mine igjen:)

Vi så Across the Universe for noen dager siden. Den var FIN! Merkelig, men fin. Jeg er en av de som både er Beatles-fan OG synes mange av versjonene i filmen er fantastiske. Selv om det i følge folka på imdb-forumet mener det ikke er mulig å kombinere:P Men virkelig, filmversjonen av While my guitar gently weeps er nydelig, og Joe Cockers versjon av Come Together i filmen er TØFF. Jeg merker jeg synes filmen viser hvor gode Beatles-låtene faktisk er, som fungerer i så mange forskjellige versjoner. Så det så;D Og jeg likte JoJo. Og Sadie, da. Og det er vel mer behagelig enn å irritere seg grønn over at sangene ikke er identiske med originalene?;D

5 kommentarer:

  1. Weee :D
    Men etter min nedtelling er det da virkelig bare 15 dager til julaften.......

    SvarSlett
  2. Høhø! Det har du vel rett i. Jeg bare gjetta jeg:P Men det er endra nå;D

    SvarSlett
  3. Ane, sku du ikke væra mæ på juleverksted mæ me og Kari den 18? el har du helt glømt oss :P

    SvarSlett
  4. Across tthe Universe har jeg også lyst til å se!

    *notere på må-se-listen*

    SvarSlett