mandag 3. november 2008

Utforings-spørsmåls-thingy

Jeg er egentlig veldig lite fan av slike ting, men.. Ettersom det var Sandra som "utfordret meg", så går det greit allikevel;D

Sandra sine spørsmål til meg:
1. Hvilke fylker i Norge har du vært i?
Hvis jeg teller med fylker som jeg bare har kjørt gjennom, tror jeg jeg har vært innom de fleste. Har ikke vært i Finnmark, og tror kanskje ikke jeg har vært i Rogaland.

2. Hva er drømmejobben din, realistisk eller urealistisk?
Musiker. Akkurat passe stor til å leve av det, og akkurat så kjent at Thomas Dybdahl vil synge duett med meg. Da skal jeg være fornøyd, da:)

3. Hvilken barnetv liker/likte du best?
Så nok veldig mye på Sesam Stasjon, altså. Max Smekker er en tøffing. Ellers så er jeg akkurat nå aller mest glad i Jul i Blåfjell og Amalies jul, hihi. Gleder meg!

4. Hvor har du lyst til å bo?
Hm. Akkurat nå i Trondheim, men om noen år tenker jeg Lillehammer kanskje?

5. Hva er den fineste byen du har vært i?
Ikke så alt for mange å velge fra, egentlig. Ettersom jeg kom hjem fra København i går, så føler jeg meg litt forplikta til å svare det. Så... København. Med Risør på andre plass, selv om det ikke er en by.

6. Har du sett midnattssola?
Nei, aldri!

7. Hva er det absolutt verste du kan få servert til middag?
Jeg er en sånn en som ikke klarer å ignorere navnet på maten, så lever, blodpudding og slike ting er nok langt oppe der. Og så synes jeg smalahove ser helt forferdelig ut:P

8. … og det absolutt beste?
Mamma’n min sin pai! Ah <3

9. Hvis du kunne få én ting nå, hva som helst, hva skulle det vært?
Hm. Jeg har både kjæreste og lakrisbåter her akkurat nå. Så… Ei reke-t-skjorte fra bluesosken.com kanskje?:P

10. Stemmer du ved valg? (Evt., kommer du til å stemme ved neste). Hvorfor/hvorfor ikke?
JA! Det gjør jeg. Om man ikke stemmer, har man ingen rett til å være verken fornøyd eller misfornøyd.


Mine 10 spørsmål:
1. Hva hadde du/skal du ha til middag i dag?
2. Hva er det aller beste godiset som finnes?
3. Når var sist du sendte et ordentlig brev i posten?
4. Bryr du deg noe særlig om USA-valget, og har du en klar mening om hvem du heier på?
5. Hva er favorittartisten/bandet?
6. Favorittsang noensinne (den er vanskelig altså, jeg vet)?
7. Har du noen gang spist et insekt?
8. Hva er det modigste du har gjort?
9. Hvis du fikk velge én ekstremsport-ting du ville prøve, hva ville det vært?
10. Hvem er verdens kjekkeste mann (kjærester og slikt teller ikke:P)


Jeg utfordrer... Monica/Thunderbat (beklager om du har fått noe lignende før:P) og Kristina, min kjære rockarollawoman ;D

7 kommentarer:

  1. Takk for utfordringen! Fikk av både deg og Myrtella :P

    SvarSlett
  2. Jeg, har svart og utfordret deg tilbake, bare for å være dryygP

    SvarSlett
  3. Stem?
    Hehe, nja, kanskje :P
    Jugepaver hele gjengen ;)

    SvarSlett
  4. Hihi, føler meg beæret siden du svarte ;)

    SvarSlett
  5. thomas dybdahl burde være beæret om han fikk synge duett med deg, flinke menneske! :)

    SvarSlett
  6. Kristina:
    Haha. Jeg svarer ikke en gang til altså:P

    Gry:
    Læll da. Stem:P Ingen er mirakelmenn, men noen har i hvert fall bedre meninger enn andre:)

    Sandra:
    Det bør du;D

    Thea:
    Nåmen, du er god, vel!

    SvarSlett