tirsdag 11. november 2008

News

- Jeg har hatt bursdag
- Jeg har fått masse fine ting!
- Brødrene mine holder på å bli skikkelig store
- Jeg savner Lillehammer bittelittegranne
- Kjæresten min er god
- Jeg har vært hjemme i helga og møtt ganske mange av den fine, store slekta mi
- Grey's-episoden i bakgrunnen her er fryktelig dramatisk
- Jeg har en Criminal Minds-episode til gode, og jeg gleeder meg
- Vi har skrevet ferdig mappeoppgaven i dag, i hvert fall 1.utkast, og jammen er det deilig
- I morra er det videoutkast av barnebokoppgaven som står for tur
- Jeg gleder meg til helga
- Jeg er faktisk endelig 20 år
- Københavnturen var veldig bra, selv om jeg ikke har skrevet noe om den her
- Pain of Salvation-konserten var enda bedre
- Madrugada-konsert var også bra
- Jarle Bernhoft-konsert var fryktelig bra. For en livemusiker!

4 kommentarer:

  1. Det høres ut som om det har vært mye bra i det siste :)

    SvarSlett
  2. ..jeg elsker at du skriver sånne liste-innlegg, det er så morsomt å lese :)

    SvarSlett
  3. Så flott at det er masse positivt i livet ditt for tiden også. Det får man til å innse at man er en heldig person. :):)

    SvarSlett
  4. Er så skummelt når brødre plutselig begynner å bli store .. :/

    SvarSlett