torsdag 20. november 2008

Bra

- Pepperkakedeig
- Hjelpekorpset
- Melk
- Det fine, nye bildet på veggen vår
- Blomsten jeg kjøpte på Ikea (den lever ikke, så jeg kan ikke klare å forsømme den. Perfekt!)
- Selvironi
- At vi har levert DKH-mappeoppgave 1!
- At jeg treffer mamma'n min om to dager
- Sjampoen min, som vi endelig fant etter mnye leting
- Nestle Fitness. Godt!
- At vi blir ferdig med enda et tegnspråk-framlegg i morra
- Juleferie om en måned
- At det ikke er så kjempelenge til jeg får noen uker hjemme sammen med familie og venner
- Vann
- LP'er
- Alle de fine kjolene mine
- At jeg endelig ikke føler så stort behov for å kjøpe nye klær, hæhæ:D
- Odd Nordstoga - Pilegrim

3 kommentarer:

  1. Pass på så du ikke får vondt i magen :P

    SvarSlett
  2. Jeg klarte å slutte i tide i går, men... Jeg har to kilo deig. Og jeg tror ikke det blir laget pepperkaker av alt:P

    SvarSlett