onsdag 29. oktober 2008

Tralaa

Dagene går så fort! Trodde det var i går, maks forigårs jeg la inn forrige innlegg, men nei. Fire dager siden. Jaja.


I morra drar jeg til København! Etter så utrolig mye styr og fram og tilbake og om og men og litt til. Men det blir tur. Så.. Fra ca åttetida i morra tidlig til ca tolvtida søndag formiddag er det en god sjanse for at jeg ikke tar telefonen eller ikke svarer på melding med mindre det er viktig. Tilgi meg:P
Jeg må pakke. Klær, sko, undertøy, jakke og et ekstra skift av alt, håndklær, mobillader, kamera, toalettsaker og pysj. Mer?


*hokuspokus, svimmelhet bli borte. værsåsnill?*

7 kommentarer:

  1. Dagene går fort ja. Basisgruppeveilederen vår begynte å krangle med oss i dag om hvor lenge det er til uke 46. Han trodde vi var i uke 42 nå :P

    SvarSlett
  2. *poff* borte? hvem skal du til københavn med forresten?

    SvarSlett
  3. Hehe! Litt sånn jeg føler det også:P

    Skal til København med Ragnhild, søstra til Kristine:) Og takk, søte Kristina min!

    SvarSlett
  4. Får vi et lite innblikk i kjøbenhavnturen i neste blogg tro?

    SvarSlett
  5. håper turen var fin, og at du er kommet greit hjem. Vet ikke hvor mye av ønskelista som kan oppfylles, sliter litt med noen av elementene, men.....

    SvarSlett
  6. ..det ligger en utfordring til deg på bloggen min :)

    SvarSlett