torsdag 2. oktober 2008

Oppmuntringsposten

Ukk. Dette er egentlig en ganske kjip dag så langt. Jeg er lei av å ikke være frisk, gah:P For å prøve å muntre opp meg selv litt bestemte jeg meg for å tenke litt på fine ting, skrive litt her om alt jeg gleder meg til, og å dulle litt med meg selv. Jeg har satt på Madrugada, lager te nå, og sitter med pysjbukse og dyne i sofaen. Tror jeg skal finne meg ei varmeflaske og legge inntil ryggen også, deilig. Kom fram til at jeg har veldig mye å glede meg til, smått og stort, feks ikke mindre enn fire ordentlig bra konserter den neste drøye måneden. Det er ikke dårlig!

Glede-seg-til-liste:
- Ny Criminal Minds-episode og ny House-episode som bare ligger og venter på å bli sett
- Kjære Kristina'en kommer oppover til Kaizers-konsert 18.oktober :)
- Dunderbeist-konsert 23. oktober
- Københavntur med Ragnhild og PAIN OF SALVATION-konsert der 1.november. En konsert jeg står på gjestelista til. Det er så kult det:D
- Bursdaaag 4.november. Jaaa.
- Madrugada-konsert 5.november. Noen som vil være med?
- Samfundsmøte om dialekter 8.november, med Are Kalvø og Sylfest Lomheim. Det må jo bli bra?
- Juuul! Kjøpte billett hjem til ferien i går:)
- Fikk akkurat melding av Terje om at det Thomas Dybdahl skal lage filmmusikk til en film som kommer til høsten, OG at det kommer nytt solo-album til høsten. Det høres herlig ut:D Selv om det er lenge til:P
- UKA neste høst. Ja, det er lenge til, men det var så mange bra konserter i fjor, at jeg gleder meg allerede.

Og så ønsker jeg meg forresten en komplett oversikt over alle konserter jeg har interesse av i nærheten. Noen som vet om det finnes noe sånt noe sted?:P Ei nettside der man kunne skrive inn alle artister man kunne tenke seg å se, og skrive inn hvor langt man ville vært villig til å dra for hver artist. F.eks. drar jeg ikke kjempelangt for å høre et norsk band på norgesturne, mens jeg ville dratt et godt stykke for Regina Spektor-konsert. Og at man hadde fått beskjed hver gang en aktuell konsert ble annonsert da, slik at man slapp å sjekke hele tida. Ville ikke ei sånn side vært lurt?

Dere som leser, har dere noe spesielt dere gleder dere til?:)

7 kommentarer:

  1. Så morsomt:D Du har jo utrolig masse fint i vente da:D Madrugada konsert og greier! Hvor skal den forresten være? Akkurat nå, gleder jeg meg stort til fredag ettermiddag, da er jeg ferdig med fagprøven (og sto forhåpentligvis), også kommer det noen venner for å feire bursdagen min:) Koselig!

    SvarSlett
  2. Patsy:
    Koselig med bursdagsfeiring!:D Og fagprøven går nok flott. Madrugada-konserten er på Samfundet:)

    SvarSlett
  3. Så mye du har å glede deg til :) OOooog, du kan jo dra på Thom Hell-konsert i Alta i morra ;)

    SvarSlett
  4. Haha, ja, en liten svipptur til Alta kan jeg jo ta?;D

    SvarSlett
  5. Oi! Du har jo masse å glede deg til. Og det er virkelig ikke verst å være på gjestelista til Pain Of Salvation ;)

    Selv gleder jeg meg til jeg er ferdig med arbeidboka i naturfag (drittbok!) og til juleferie. Og å kjøpe julegaver - der er kos <3

    SvarSlett
  6. Jeg synes neeesten ikke synd på deg (joda gjør det), men seriøst! Hvordan får du det til? Så mange fancy konserter på kort tid og det koster jo pengerrrrr. Heldig er du:)

    Selv så ser jeg fram til jul jul jul jul, at mine kjære gode venner kommer hjem til jul fra Cali, til extreme makeover home edition trønderstyle til frk.Ashley, og til dagens episode av "Den store reisen" på NRK! ;)

    SvarSlett
  7. Så glad jeg ble for en kommentar fra deg i hobbybloggen min :) Fin blogg du har, og så mye herlig du har å glede deg til!

    SvarSlett