lørdag 11. oktober 2008

Ønskeliste -08

Kom plutselig på at det egentlig er ganske få uker igjen til både bursdagen min (woha!) og til jul, så nå er det ønskelistetid. Ikke det at ønskelista egentlig er beregna på så mange av dere som leser her, så den er mest for min egen del jeg legger den ut;P Ønskelister er koselig!

- ”The meaning of liff” (ja, liff) av Douglas Adams og John Lloyd
- “The deeper meaning of liff” av Douglas Adams og John Lloyd
- Jostein Gaarder-bøker! (Har kun Kabalmysteriet, Julemysteriet, Sofies verden, Appelsinpiken og Sirkusdirektørens datter)
- Pixar-kortfilm-pakke
- Sareptas konsertbillettfinansieringskrukke. Jaaa!
- Benkoppvaskmaskin
- CD med The Source of Christmas
- Josh Groban (Ja, mannen. Han skal synge for meg.)
- PostSecret-bøker
- Dykkeklokken og sommerfuglen-DVD
- Lisa Hannigan - Sea Sew. Kan kjøpes her: http://www.lisahannigan.ie/Store/Product.aspx?id=SM000051-000-CD
- Gavekort på tandem-paragliding.
- Denne Converse-veksa i mørkebrun: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=11887&productId=211852&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
- Den fantastiske, blå reke-t-skjorta eller den fantastiske grønne elgen-t-skjorta, som begge selges her: http://www.bluesosken.no/
- Pain of Salvation BE live DVD
- Radka Toneff-musikk?
- Gåte - Liva DVD
- Parfyme! Gjerne sånn fin gave-pakke;D
- En jobb der jeg kan jobbe akkurat passe mye
- Fine skjerf! Sånne varme, store, tjukke, gode i varme farger
- Luer som henger litt bak på hodet
- Klokke. Gjerne med brun, passe smal lærreim, og helt nøytral, enkel, rund klokke
- Vaskehjelp
- SkyTran (eller evt. hurtigtog) fra Trondheim til Oslo, via Lillehammer
- Lange stearinlys, sånne fine, heter det rustikklys?
- Tøffe ullsokker

Edit: Oppdatert 18.des

5 kommentarer:

  1. Fin ønskeliste - masse jeg har lyst på også tror jeg :)
    Ei venninne av meg har faktisk vært sammen med han ene i Blusøsken! Thihi...

    SvarSlett
  2. Ligner littegranne på mi ønskeliste det der:)

    SvarSlett
  3. Åååh, jeg har også masse ting jeg ønsker meg. Skal også skrive en ordentlig liste tror jeg. Sende rundt til folk :P

    SvarSlett
  4. Haha du er søt altså. Skal se om jeg finner Josh Groban en eller annen plassen jeg, og så sende han til deg ;)

    Tenker på å legge ut en liten ønskeliste jeg også. Må bare tenke litt mer over den :D

    SvarSlett
  5. Da var ønskelista mi ute også.. herlighet.. begynte på fredag å finne det jeg skulle ha der:P hæhæ

    Håper du får ALT oppfylt! Fordi du er så skjønn og du fortjener det!!

    SvarSlett