tirsdag 21. oktober 2008

EFIT 21.oktober -08

08.30: Frokost! Rista brød med salat, pastrami og Norvegia. Nam!


09.10: Leese.


10.20: Nydusja og tilbake for å lese, med et trøsteeple


11: Forrige ukes One Tree Hill-episode...


12.20: Leeese


13.40: Gilmore Girls! Når man har fått streng beskjed av fysioterapeuten om å holde armene i ro så mye som mulig blir det kanskje ikke de mest effektive studiedagene på meg:P

14.10: Nuddel-lunsj!

15.45: Like før jeg drar ned til byen, for å dra videre til Heimdal og Purple Pain. Nervøøøs!


16.30: Burger King med kjææresten, det var den middagen vi rakk sammen:P


17.50: På vei inn døra på Purple Pain...


18.20: Au! Men før jeg trodde han hadde starta ordentlig var han faktisk nesten ferdig. Øh, ja.


18.45: På vei ut. Så veeldig fornøyd! Og ikke minst, letta over hvor greit det gikk:P


20.00: Hjemme igjen. Jeg er så fornøyd at jeg må stå litt foran speilet, og da må jeg jo ta bilde også:P


21: Litt ekstra kosekveldsmat:)

22: Tidlig kveld, ja... (Jeg jukser litt og legger ut bilde før jeg egentlig har lagt meg. Men jeg lover, jeg er på vei:P)

10 kommentarer:

  1. Du er flink til å bedrive EFIT-dager. Skal legge ut min også snart, men blir ikke før i morra. :)

    Og så spennende med tattis!! Gratulerer :D

    SvarSlett
  2. Tøffa!!!!! :D
    Og stilig EFIT-dag ;)

    Ha en super kveld, snuppa ;)

    SvarSlett
  3. Den så braaa ut da :)
    Toppen/overdelen du hadde på deg så forresten veldig fin ut!

    SvarSlett
  4. EFIT er gøy ;)
    Og jeg kjenner det kriiibler når jeg ser tatoveringsbildene, *vil ha fleeere jeg å* Det er så kick å få tatovering altså!!
    Gleder meg til å se tatoveringa "årntli" :) Grattis forresten:-D

    SvarSlett
  5. Så morsom post! :)
    Og tattisen (det lille jeg ser) ser GODT UT!

    Jeg vil også ha foto-dag!

    SvarSlett
  6. Tatoveringa er _skikkelig_ fin, synes jeg altså! Akkurat slik jeg håpa, i hvert fall. Takk for at dere er så snille!

    Sandra: Ja, jeg elsker den. Det er en kjole, og så er den i FLANELL<3

    Tone: Hehe. Tatovør-mannen advarte mot mulig avhengighet, hehe. Han fortalte at han selv hadde én tatovering i akkurat 14 dager, før han måtte ha flere:P

    Gry: Jeeij, du fikk til kommentar!:D

    SvarSlett
  7. Så peeeen tatovering!

    SvarSlett
  8. HVOR finner man flanellkjoler?

    SvarSlett
  9. Takk, Amita!

    Sandra: På H&M:) Jeg er forelska i den også, jeg altså;D

    SvarSlett
  10. Hihiiii :) dæ va en kjempesøt blogg! Bilder æ stas! Og så må e jo kommentere å fin kjolen din æ ;)

    Michaela

    SvarSlett