fredag 24. oktober 2008

Bra vs. teit

Ting som er teite:
- Senebetennelsen som gjør vondt
- Svimmelhet-kanskje-virus-på-balansenerva-kanskje-noe-annet-tingen som sliter meg ut
- Å savne kjæresten
- Å henge etter på skolen
- Å ikke vite om jeg klarer å ta meg inn igjen og faktisk fullføre, eller om jeg i det hele tatt vil fullføre
- Venner som er alt for langt unna
- For lite penger

Ting som er bra:
+ Den pene, nye tatoveringa mi
+ Vennene som faktisk er gode selv om de ikke er i nærheten
+ Den fine kjæresten min
+ Lakrisbåter og potetgull
+ Fin musikk
+ Fysioterapi

3 kommentarer:

  1. Enig i at å savne kjæresten hører med på teitelista :(

    SvarSlett
  2. Men jeg syns at lakrisbåter også er teit :P Men sjokoladekake er bra, for det har jeg lyst på.
    *teite-teiteting-klem til Ane*

    SvarSlett
  3. Åååååå, lakrisbåter er bra!!!! =)
    Å savne kjæresten sin er på teitelista ja, gaaaaaal av lengsel.....

    *klemme-klem til deg*

    SvarSlett