mandag 20. oktober 2008

Akkurat nå...

- Er jeg spent
- Har jeg vondt i armene
- Gleder jeg meg til Jarle Bernhoft-konsert
- Er jeg snart blakk
- Er jeg litt nervøs fordi jeg er så blakk
- Tenker jeg på at jeg har fått beskjed om å slappe av i armene så mye som overhodet mulig i minst ei uke
- Gleder jeg meg til København-tur, samtidig som det gjør litt vondt i magen fordi jeg ikke egentlig har råd
- Gleder jeg meg til juul
- Lurer jeg på hva folk skal få i julegave
- Er jeg veldig glad i kjæresten min
- Er jeg glad for å ha hatt ei så fin helg med besøk av søte Kristina
- Gleder jeg meg til Madrugada-konsert
- Er jeg glad i den fine flanellkjolen min
- Lurer jeg veeldig på hva Terje har pønska ut til bursdagen min
- Gleder jeg meg til bursdagen min
- Gleder jeg meg til å _være_ 20
- Setter jeg veldig stor pris på Zon gel
- Er jeg glad fordi fysioterapeuten min var så utrolig koselig
- Synes jeg det er godt å vite at jeg gjør det jeg kan for at armene mine skal bli bedre
- Er jeg litt nervøs for MR selv om det er lenge til
- Blir jeg varm i hjertet av det fine bildet av Terje og meg som står på bordet her
- Tenker jeg at det er på tide å skaffe seg jobb, men at jeg egentlig bør vente til senebetennelsen er borte, men at jeg trenger pengene nå
- Bør jeg kanskje kikke litt etter jobbannonser...

1 kommentar:

  1. Liker listene dine jeg! De er underholdende :) Og skader jo ikke å titte på jobb allerede nå!

    SvarSlett