mandag 22. september 2008

Random

Det kommer visst gjerne et nytt innlegg her når jeg sitter og kjeder meg på lange bussturer... :P

Har vært hjemme hos den fine familien min i helga! Det var godt, ei stund siden sist. Når begge brødrene mine skulle feire bursdag, fikk jeg en ekstra grunn til å dra hjem, så da fikk jeg det endelig til.

Nå er jeg på vei hjem, hjem til kjæreste, studieuke, mulighet til å sove til minst halv ni i stedet for seks hele uka, gruppe-døves-kultur-og-historie-videooppgave og individuell tegnspråkvideobrevoppgave. Det er mer enn nok å gjøre:P Den tegnspråkoppgaven er lagd for å vise hvor dårlige vi er nå, i forhold til hvor gode vi er om et halvt år, haha. Det skal bli morsomt!

Jeg synes billig-smågodt-reklamene på Narvesen er nesten umulige å mostå. Men jeg har klart det. Foreløpig.

Gutta på andre sida av midtgangen i bussen sover morsomt. Den ene ligger foroverlent tvers over hele bordet, og den andre klarer på en merkelig måte å balansere hodet på armlenet, som igjen er balansert rett opp på en merkelig måte. Imponerende:P

... Denne bussturen er laaang....

3 kommentarer:

  1. Lange bussturer er kjedelige greier, men er vel verdt det når man får treffe familien sin ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke greid å motstå billig-smågodtet til Narvesen :-/ Det er jo så billig :-)

    Apropos buss, jeg er ikke årets talsmann for bussreiser selv om jeg jobber med ekspressbusser :-) Jeg foretrekker fly, men er jo litt tungvindt med fly når man reiser Trondheim - Gudbrandsdalen da, da finnes det jo busser som går fra sentrum til sentrum uten bytte, uten at jeg nevner navn :P

    SvarSlett
  3. Beate: Jeg ga etter på fredag:P

    SvarSlett