torsdag 12. juni 2008

Pakkepakk. Hva pakker man når man skal være borte så lenge? Jeg ante ikke at jeg hadde så mye klær jeg. Og sko. Og jakker. Men jeg skal være flink, jeg har store planer om å ikke ta med meg alt jeg har. Jeg har heldigvis fått låne monsterkofferten til Terje da, den er minst dobbelt så stor som min egen.

I morra skal jeg endelig se KIN igjen! Jeg har vært en litt dårlig bandkjæreste i det siste, ikke vært der på en eneste konsert på.. et år. Til mitt forsvar spilte de ingen konserter i fjor høst da, først nå i vår. Men læll.

Og iik, det er varslet regn den dagen jeg skal hoppe. Det er noen dager til, så det kan jo hende det endrer seg. Det bør det. Jeg vet ikke hvor dårlig været må være før vi utsetter, men sol er fint, så er vi på den trygge siden:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar