fredag 13. juni 2008

Bussebuss v 2.0

... Buss.

Jeg synes bestandig det er litt pinlig å sitte i en sånn firseter på bussen sammen med noen man ikke kjenner. Det sitter en mann rett ovenfor meg, uten noe bussete eller noe som helst mellom. Han ser litt morsk ut. Når begge to kikker litt rundt seg ca hele tida, kan man ikke unngå å kikke på hverandre samtidig innimellom. Og så kikker begge bort så fort vi kan, og blir litt flaue. Han hører på høy musikk. Mye rart. Mest rock, litt jazz, og akkurat nå country som plutselig ble til metal. Og innimellom spiller han lufttrommer uten å tenke over det, og så merker han det etter et sekund eller to (to-tre trommeslag), og slutter. Morsomt. Jeg skulle ønske det var litt mer sosialt akseptert å stirre på folk:P

Dovre er fint i rufsevær. Og blogg er greit tidsfordriv på lange, kjedelige bussturer. Jeg har vært innom alle bloggene jeg veit om, tror jeg, og jammen skriver jeg ikke litt i min egen også. Jeg lurer på om noen leser:P Redigert litt på et bilde har jeg gjort og. Sovet litt til og med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar